Belçika Konsolosluğu Ankara

Belçika Konsolosluğu Ankara temsilciliğinin adresi Mahatma Gandi Caddesi, 55 06700 Gaziosmanpaşa’dır. Bu adrese gelmeden önce işlem akışına dair bilgi almak ve belgeleri derlemek için ön bilgi almanız gerekir. Konsolosluk işlemlerini bireysel olarak tamamlamak istemezseniz direkt olarak firmamız ile iletişim kurabilirsiniz. Firmamız sizin tüm bu resmi işlem adımlarınızın tamamlanması konusunda yanınızda olacaktır! Belçika Konsolosluğu işlemlerinin takip edilmesi ve kişilerin sürece dair bilgi sahibi olması için kapsamlı bir işlem akışı benimsemiş durumdayız!

Belçika Konsolosluğu İstanbul

Belçika Konsolosluğu İstanbul temsilciliğinin adresi Sıraselviler Caddesi numara 39dur. Bu adreste kişilerin ölüm bildirimi ve doğum bildirimi gibi unsurları tamamlamasına imkan verilir. Evlilik bildirimi ve soyadı değişim detaylarının da konsolosluklar üzerinden tamamlanmasına imkan tanınmaktadır. Adli ve idari işlem adımlarının tümünü konsolosluklar aracılığı ile tamamlamanıza fırsat sunulmaktadır. Temsilcilik üzerinden pasaport kayıp ve yenileme adımlarına ilişkin de yardım alabilirsiniz.

Belçika Konsolosluğu İletişim

Belçika Konsolosluğu iletişim numarası Ankara için +90-312-405-6166 olarak tanımlanmıştır. Bu iletişim numamrası üzerinden yetkililere sadece mesai saatleri içerisinde erişim kurmanıza hak verilmektedir. Mesai saatleri dışında konsolosluğun mail adresini de kullanmanıza imkan tanınmaktadır. Gönderdiğiniz mailler en kısa sürede büyük bir dikkat ile analiz edilecektir. Belçika Konsolosluğu işlem ve hizmet sürecine dair olumlu olumsuz tüm yorumlarınızı da iletmenize olanak tanınmaktadır

Belçika Konsolosluğu Randevu

Belçika Konsolosluğu randevu alma adımlarında kişilerin hem iletişim numaralarını hem de dijital randevu alma adımlarını takip etme hakkı vardır. Almış olduğunuz randevuda gün ve saat değişimi yapmak istemeniz durumunda anında iletişim kurarak sürece dair bilgilendirme yapabilirsiniz. randevu almadan geldiğinizi zaman işlem akışında yavaşlama meydana gelebilmektedir. Özellikle pandemi sürecinde randevu adımları daha da önem kazanmıştır. Kalabalık grupların meydana gelmemesi için kişilerin işlem akışlarının randevu aracılığı ile olabildiğince sakin şekilde tamamlanmasına, eğer mümkünse işlemlerin bir kısmının da dijital şekilde takip edilmesine büyük önem verilmektedir. Randevunuzu almanızın sonrasında işlemlerin hızlandırılması için direkt olarak hangi belgelere ihtiyaç duyacağınıza dair bilgilendirme de sunulacaktır. Bu şekilde işlemin konsolosluk çalışanlarınca halledilmesi daha kolay bir hal alır.

Menü
Acil Vize